søndag 31. januar 2010

What a Hell of a day

Nordmenn som vi er, tok det ikke lange tida før rastløsheten snek seg på.. Noen av oss bestemte oss derfor for å gjøre noe med det. Og hva er mer norsk enn en liten fjelltur?
På med turskoene, 5stk inn i en taxi(som etterhvert er en del av hverdagen. Stakkar Tone Marie havner alltid på noens eller alles fang) opp en smal smal og meget bratt vei, som på ingen måte var egnet for biler. Men med litt godvilje går alt. Og opp fjellsiden kom vi. Svein Tore, Stine, Tone Marie, Per Gunnar og jeg beveget oss så oppover mot Djeveltanna, eller Muelo del Diablo, en tannliknende fjelltopp som kan ses fra hele La Paz.
wow
Tungt var det, musklene kommer til å svi i morgen, men det kommer likevel til å være vert det!

Helga ellers har vært fin og rolig. SPA på lørdag- sauna, steambad, jacuzzi og svømmebasseng. Deilig å være litt i aktivitet igjen! Senere den kvelden hadde vi spillekveld med Stine sin simpson-versjon av Cluedo - kjempegøy!

Tidligere i kveld fant vi ut at vi skulle gå på kino. Noen ville se Sherlock Holmes, men ettersom en del av oss allerede har sett den, delte vi oss - noen så Robert Downey Jr. jakte på skurker gjennom Londons gater, og noen så "Drag me to hell". Mhm.
Den var mildt sagt underholdende. Eller kanskje var det bare jeg som koste meg veldig fordi jeg satt midt mellom to som er VELDIG lettskremte. Og denne filmen var til tider ganske så skummel:)

Akkurat denne dagens inntrykk tror jeg best kan vises med bilder. So here you go - vår djevelske dag i bilder:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar