mandag 22. februar 2010

Bursdagsfeiring med stil

Jeg kan virkelig ikke begripe at vi er ferdige på barnehjemmet. Barna som har vært en naturlig del av min hverdag, skal jeg lenger ikke se på daglig basis. Men jeg har lovet å komme på besøk, og det er bra, for jeg savner dem allerede:)

Altså er et kapittel avsluttet, og vi står i porten inn til et annet. Introuka er i gang, da vi voluntører skal bli kjent med Misjonsalliansen i Bolivia, og arbeidet som foregår her. Det blir nok en hektisk, men kjekk uke.

Helga her har vært litt av en begivenhet. Vår kjære Sofie ble 20 år på søndag, og dette skulle selvfølgelig feires i stor stil. Så lørdag pakket vi sekken og sjekket inn på 5-stjernershotellet Camino Real i San miguel. 2 suiter og 1 dobbeltrom ventet oss, og dagen ble tilbragt i svømmebassenget, boblebadet og i saunaen. Vi rakk og å få oss manikyr,Camilla fikk pedikyr og Stine fikk falske negler. Luksus skal være luksus. Likevel har vi ikke helt tatt av og ruinert oss nå i helga. En suite til 4 pers ca det samme som et dobbeltrom på et vanlig hotell hjemme, og manikyren kostet ca 20kr.

Ingen busdag uten god mat, kan skjønne! Vi spiste på den flotte restauranten på hotellet, og bursdagsbarnet fikk seg en overraskelse. Jeg hadde nemlig vært i kontakt med foreldrene hennes, som hadde sendt over et dikt som Paula leste opp, og jubilanten fikk 20 roser, ettersom diktet handlet om 20 roser til Sofie. Flotte foreldre som ville være en del av sin datters bursdag, selv om hun var på den andre siden av jorden. Og Sofie ble glad, hun! Håper hun hadde en flott bursdag - for det fortjener hun!
Da var vi bare 2 tenåringer igjen på casaen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar